Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-08, 09:34   #6
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Jippi ... Jeg og er i ketose

Opprinnelig lagt inn av Lisekir, her.

er det ikke krom i ketolysetablettene forresten? fikk de i dag

rar blanding av kvalm , litt sugen på ulovlige ting, trett, slapp, plutselig masse energi.. berg å dalbane med andre ord hehe

har cocosa i skapet, har bare ikke helt funnet ut hvordan jeg skal bruke det.. aldri i verden om jeg klarer å spise det rent lell om det smaker kokos.. må evnt være i dag isåfall..men hva

hmm. kansje jeg spiser litt lite mat derfor jeg er sugen på noe sånn av og på gjennom dagen?

ta gjerne en titt i journalen min den som orker og kommenter...

har desverre ikke fått tak i kjøkkenvekt ennå, vet det er viktig.. men må få penger først..

Jo, det er krom i ketolysetablettene, så det skulle holde det.

Når det gjelder Cocosa sverger mange til å smelte den sammen med mørk sjokolade og så kjøle den av i kjøleskapet igjen.
Jeg har til og med kjøpt sånne små konfektformer på butikken og servert den med kaffe til gjester. DYRISK godt!!
Bare prøv å ikke spis så mye i begynnelsen, for Cocosa er ganske tøfft mot magen når man ikke er vant til det. Man skal vel starte med et par teskjeer om dagen.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat