Tråd: Blodprøver
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-08, 13:50   #4
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Blodprøver

Hvis du sier til legen din at du går på lavkarbo og forteller hva kosten består av, kommer han til å krysse av vilt på blodprøveskjemaet.

Det skjedde meg i allefall!

Svarene mine viste normale verdier på alt uten D-vitaminer. Det var jo midt på vinter'n! Jeg spurte om C-vitaminene mine var greie, og de var også helt normale til tross for at jeg ikke hadde spist andre grønnsaker enn litt blomkål og brokkoli en gang i blant det siste halve året. Og i tillegg så røyker jeg.

Du burde kanskje be om leverprøver og vitaminprøver? Har hørt at noen har fått sjekket om man har behov for antioksidanter også. Tror det var Skaldeman faktisk - han hadde selvsagt ikke behov for tilskudd av antioksidanter. "Fet animalsk mat gir det det du trenger".

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat