Sv: Yes! Klarte en uke uten problem ...
Ja, vannet skal ut det også. Også er det motiverende å se på tickerene til alle sammen hvor mye dere har klart. Da tenker jeg at "søren heller, jeg kan ikke være noe dårligere!!". Har kanskje et snev av konkurranseinstinkt også (drevet med konkurranseidrett hele livet på høyere og lavere nivå, og hater å tape)... Så konkurrerer med dere, selv om dere ikke vet det
Dere som vet dette, jeg må vel regne med at det roer seg litt nå de neste ukene. Synes matopplegget går veldig mye greiere allerede, men kan jeg håpe på 6 kg til før 17.mai, eller er det altfor optimistisk (vet det er individuelt, men om det er helt urealistisk uansett, må jeg justere målene mine litt)?
Oooog, et spørsmål til, nå om grillpølser av kylling: Så en pakke med ti pølser (husker ikke merket) og regnet meg fram til i overkant av 2 karber i en, noe jeg tenker er akseptabelt for å kose seg med ei pølse av og til. Er det noe i veien for dette, er det noe jeg ikke har tatt med i beregningen her?
Og et lite tips for å få en liten annen smak i munnen: Fant mandelsmør (ristede, malte mandler med havsalt) på Meny i går blant spesialmatvarene. Et lite glass hadde 170 gr og kosta ca. 40 kr. Tror det var 7 karber pr.100 gr, men det holdt med ei teskje for å føle at man hadde fått noe godt i munnen. Anbefales!
Fredagshilsen fra meg 
|