Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-08, 09:50   #1
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Hormoner som forandrer seg etter en graviditet?

Nå er det 9 mnd siden jeg fødte og i 18 mnd har kroppen min vert helt anderledes.

Jeef her inne ba meg ta en graviditetstest etter at jeg hadde spist alt jeg ville i noen dager uten å legge på meg 1 gram.

I Januar begynte jeg på lavkarbo igjen og gikk ned 10kg til starten av februar. Så sprakk jeg og sprakken holdt helt til denne uken. Når jeg turde å gå på vekten igjen. 1kg opp! og dette gikk jeg ned første natten igjen, altså vann.

Er det normalt at hormonene forandrer seg og at man ikke legger så lett på seg / legger lettere på seg etter en graviditet?

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat