Så flinke dere er Så synd at det går treig Jeef - men jeg ser at de andre har gitt deg mange gode råd, så jeg slenger meg på å ønsker deg masse lykke til. For meg fungerer det best når jeg får i meg 5 måltider om dagen, hvorav 2 salte. Av og til skjer det mer når jeg spiser grønnsaker til, av og til ikke. Men prøv flytende 1 uke først du, så har du i allefall fjernet alt som kan ødelegge. Og nå vet ikke jeg om du drikker brus, kaffe eller noe sånt, men i så fall prøv å kutte ut alt det i 1 uke. Jeg må drikke koffeinfri kaffe - vanlig kaffe trigger kroppen min og insulinet fyker i taket pga adrenalin som jeg får ved å drikke kaffe. Robyn: skjønner godt at du også synes at 600 gr er helt greit - du tenker vel som meg at med en så streng diett så burde vi klare 1 kg i uka. MEN uansett, så lenge det går nedover så skal vi være glade. Jeg går ennå og venter på det utrolig kjedelige platået som jeg før eller senere støter på...Krysser fingrer for at det holder seg vekk enda en stund til God helg alle sammen - fin gjeng dette