Tråd: Nilling?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-08, 12:59   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nilling?

Det er sikkert ingen dum ide og prøve dette, men jeg syns kanskje det hadde vært lurere å finne ut av hva du gjør feil NÅ, før du begynner med noe nytt.
Det er litt viktig å finne ut av om du spiser for mye eller for lite også. Det er mye som spiller inn. Det kommer selvfølgelig litt an på hvor mye du har å ta av og hvor mye aktivitet du er i. Derfor spør jeg:

Hvor mange kilo har du å ta av ?
Trener du eller er i aktivietet ? I tifelle omtrent hvor mye ?

Kan du poste en typisk dagsmeny på det du har spist hittil, så kan vi ta en titt på det iallefall. ?

Det er mange medlemmer som aldri leser bloggene, så det beste er nok å spørre i åpent forum også...