Sv: Når Stixn viser lilla....
Opprinnelig lagt inn av Lisekir, her.
vil det si at jeg er i fettforbrenningsfase da? altså går ned i vekt?
Synder litt ang det å veie maten, for ikke har jeg vekt, å ikke har jeg råd til en akkurat i uka her... men skal jeg tippe, tror jeg at jeg ligger på en 10 karber kansje? tørr ikke øse på med litt ekstra itilefelle jeg bekker over 15 og går opp i vekt
Men ja, altså er det ensbetydende med fettforbrenning og vektap så lenge stixen er lilla.. er det en god inikator lism?
Det kan også bety at du drikker for lite om den er lilla. Om du spiser mer enn 15 karber så vil du sannsynligvis ikke gå opp i vekt. Man trenger nemlig ikke å være i ketose, hvor man ligger rundt 10 - 20 karber pr. dag, for å gå ned i vekt. Man går også ned i vekt om man spiser litt flere karber, altså generelt lavkarbo. Men spiser man mye karbo, må man redusere fettandelen da fett og karbo ikke går sammen 
Til orientering så er det mange som kan spise opptil 40- 50 karber pr. dag og enda være i ketose. Men dette må man prøve seg fram til, og ikke noe man gjør i begynnelsen av kuren om man ikke velger å følge en annen linje selvfølgelig..
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|