Sv: Når Stixn viser lilla....
Opprinnelig lagt inn av beate, her.
Det kan også bety at du drikker for lite om den er lilla. Om du spiser mer enn 15 karber så vil du sannsynligvis ikke gå opp i vekt. Man trenger nemlig ikke å være i ketose, hvor man ligger rundt 10 - 20 karber pr. dag, for å gå ned i vekt. Man går også ned i vekt om man spiser litt flere karber, altså generelt lavkarbo. Men spiser man mye karbo, må man redusere fettandelen da fett og karbo ikke går sammen 
Til orientering så er det mange som kan spise opptil 40- 50 karber pr. dag og enda være i ketose. Men dette må man prøve seg fram til, og ikke noe man gjør i begynnelsen av kuren om man ikke velger å følge en annen linje selvfølgelig..
takk for svar.. 
ang det å drikke for lite, jeg drikker 5-6 flasker vann, 0,7dl flasker vær dag.. det er vel nåkk veske vell? tisser jo dag og natt..hehe
blir morro og se om jeg går ned når jeg tydligvis er i ketose, har vært det siden dag 2, men mørk rosa/lilla som utslag før jeg legger meg vær dag..
er så spent om kuren fungrer for meg altså... uansett hva som sjer kommer jeg til å kjøre lavkarbo,om ikke ketolyse går helt etter forventning.. synes det går lenkende lett å kutte ut karbohydrat rik mat altså.. men er ikke helt fortroelig med alt fettet på ketolyse så vi får se hva jeg ender opp med....
trener oxo 4 dager i uken, merker at jeg blir fortere sliten i økta, men holder ut svetter oxo dobbelt så mye når jeg gjør noe aktivit..hehe

|