Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-08, 21:23   #10
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å velge ansiktskrem (Dr. Hauschka)

Synes Dr Hauschka-produktene lukter godt og mildt, jeg . Liker veldig godt de produktene jeg har nå - øyenkrem, make-up-krem (foundation? ), og jammen har jeg kajal fra doktor'n også. Har prøvd ansiktskrem også, men det begynner å bli lenge siden, så husker ikke hvordan den var, men tror den var bra. Rosenkrem. Men siden Weleda var mye billigere (og like bra) har jeg holdt meg til kremer fra dem i mange år. Nå har fiffen oppdaget Weleda også, så prisene begyner å nærme seg de på Dr Hauschka ...

Tror forresten Dr Hauschka har et litt annet system, de har ikke en krem for tørr hud, en for normal osv. Rosenkrem er ihvertfall ganske lett, men gir mye fuktighet, så vidt jeg husker.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat