Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-08, 22:03   #18
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til å velge ansiktskrem (Dr. Hauschka)

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Den ser veldig bra ut
Men det finnes også andre dagkremer for min type hud der ser det ut som, avventer fortsatt svar fra kvinneguiden via Ethereal. Er jo dyre greier også, så i og med at jeg ikke har peil, så vil jeg være sikker før jeg brenner bort hundrelappene

Skjønner hva du mener . Visste ikke at du hadde spurt andre steder, jeg. Men for mi del tør jeg ikke forlate go'kremen min, for jeg har brukt nok av penger på ting som ikke holdt mål ...

Tror forresten Weleda fortsatt er noen hakk billigere på ansiktskrem, og de har mange bra, hvis du skulle ombestemme deg mht merke, mener jeg ... Men skal ikke forvirre deg altså . Jeg kan ihvertfall ikke tipse deg ut fra hva jeg bruker, for jeg har veldig tørr hud.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat