Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 19:29   #9
Sandy
Medlem

Sandy sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sandy er ny på veien

Sv: HJELP! Sp.mål ang generell lavkarbo

Hei Lily. Jeg har levd på lavkarbo siden midten av desember og opplevd å gå 2-3kg opp og ned siden da. Ikke veldig motiverende når man forsaker SÅ mye. Jeg fulgte ingen spesiell diett, men kuttet ut alt av brød, pasta, ris, poteter og snop. Altså alt som er godt! Jeg kan fortiden ikke trene annet enn styrke grunnet en kneskade, så det hjelper ikke akkurat det heller. Kom over ketolyse for et par uker siden og har lest masse på ulike forum. Skjønte da at jeg sannsynligvis har vært inn og ut av ketose ganske ofte de siste mnd. Hadde mye vondt i hodet og vektned- og oppgang på rundt 2-3 kg kan jo passe med det,eller? Er nå i ketose på 5 dagen og kjempemotivert. De små justeringene som måtte til, har ikke kostet så mye. Tidligere spiste jeg mye frukt, og det forklarer vel også hvorfor det ikke gikk fortere nedover. Denne uken har jeg gått ned nesten 3 kg, og selvom det sannsynligvis "bare" er vann, så motiverer det. Veier uansett mindre enn det jeg har gjort på lenge. Så det er vel bare å fortsette!

Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat