Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 21:58   #4
Lisekir
Medlem

Lisekir sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: hva mener dere om dette?

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Hvis du tenker at man skal ha 15 karbs per dag og meste av karbene skal komme fra grønnsaker. Spiser du da to rusprø har du allerede brukt opp 12 gram av kvoten din. Ikke ketolyse det
Hvis du velger å spsie ingers rugbrø eller rugsprø tror jeg heller du burde velge å gå etter generell lavkarbo som er rundt 30-50 karber tror jeg. Etter som kroppen din tåler karber.

Hvis stixen viser sterk farge betyr det at du ikke har drukket nok vann, hell innpå

Jeg tror derfor generell lavkarbo heller vil være veien for meg å gå altså... så får jeg se hvor "effektivt" det evnt er og funker ikke det kjører jeg streng ketolyse altså! vet jo at det ikke vil være ketolyse å innføre et par knekkebrød bare spurte her..

men på generell lavkarbo MÅ man spise så mye fett som ketolyse eller kan man kutte litt på fette f.eks?

Å ang stixn, hører alle sier det der, jeg drikker jo 4-5 flasker 0,7 dl vær dag! jeg er på do sikkert 10-12 gang å tisser er oppe i3-4 liter pr dag , aldri under 3 vertfall.. åffer blir stixn min fortsatt knall lilla vær kveld?

Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat