Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 22:13   #9
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: hva mener dere om dette?

Opprinnelig lagt inn av Lisekir, her.

egentlig veldig enig

jeg er bare sånn av natur, overtenker og analyserer alt så innmari at jeg blir lei før jeg er kommet igang.. hehe
får se om jeg prøver like strengt et par uker til å se om jeg blir fortroelig med ketolyse.. vis ikke går jeg over til lavkarbo generell istede evnt fedon...

vet bare at det da vil ta lenger tid å gå ned, det som er så genialt med ketolysekuren det skal vist gå ganske fort

Jeg tror du blir å klare deg fint på ketolysekuren jeg, så fort du begynner å se resultatene av den... Vet jo selv også det at nå første uka er tung, fordi man vet jo ikke enda hvordan det går og om man gjør alt rett og slike ting... så fort man begynner få rutiner på maten og mål for at dette går bra, tror jeg kuren blir å gå mer eller mindre av seg selv..