Sv: Dere som bare følger generell lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
Du bør ikke knipe på fettet om du spiser lite karbo i alle fall! Det er ikke særlig lurt.
Kanskje du bør vurdere Fedon i stedet for? South Beach har så vidt jeg husker også en slags induksjonsperiode med få karber, men det er en opptrapping der, tror jeg. Du kan jo lese litt inne på forumene til de forskjellige filosofiene.
Men jeg vil fraråde på det sterkeste å hoppe fra filosofi til filosofi. Det vi bare forvirre kroppen. Du sier du har levd etter G. Roede før ketolyse, og så skal du skifte til en annen filosofi igjen, da vil jeg i tilfelle foreslå at du gir det en gradvis overgang i alle fall, så du ikke sjokker eller forvirrer kroppen. Et egenkomponert opplegg når du er helt fersk, kan funke for mange det, men det kan være forvirrende og vanskelig når det stopper opp og man ikke har filosofien å lene seg på, og det er også vanskelig å gi råd her på forumet ut fra det. Jeg har prøvd det selv nemlig 
grete roede gikk jeg på ifjor før jeg ble gravid, så er 1 år siden, formulerte meg kansje litt feil i forhold til tidspunktene

|