Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-08, 16:12   #5
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 46
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysetabelettene

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Etter at jeg begynte på antibiotika på torsdag, blir jeg uvell hver gang jeg tar ketolysetabelettene. Får skikkelig mageknip og magen buler ut som en ballong. Antibiotika tar jeg en tab. morgen og 1 kveld. Jeg føler at jeg får hjertebank og varme /kalde bølger som fyker gjennom kroppen. Andre som har erfart at de blir uvel av vitaminene eller kan det være medisinen

ja vi er flere som har opplevd lignende.. Jeg opplever dette mest hvis jeg tar spesielt krom/kalium tabeletten på tom mage..
har ikke akkurat fått kalde "bølger" gjennom kroppen da.. kan dette ha noe med grunnen til at du tar antibiotika å gjøre?

hvis du søker på forumet under ketolysetabeletter eller Krom/kalium, så finner du noen aktuelle linker du kan lese litt i

håper du finner ut av det

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat