Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn! ;D
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.
kan du ikke fortelle litt om hvordan du har fått til en bra avtale på dette da? så kan de som leser sende deg PM om de er interreserte?
Ikke meningen å være frekk nå, men tror du ikke Thomas Edison ville angra om han hadde fortalt alle om lyspæra før alt var i boks? Kan ikke si at jeg og Edison spiller i samme liga, men jeg vil likevel ikke røpe for mye
Det er opprettet et samarbeid med SpisDegSlank.no, og så godt som alt er ordnet med tanke på transport, oppbevaring og distribusjon i Trondheim og vi ser for oss at startskuddet går om 8-9 uker
Jeg vil ikke at dette skal virke som reklame, for det er det ikke! Fraktomkostninger vil selvsagt komme i tillegg til maten du bestiller, men det er nødvendig for å dekke transport/oppbevaring/distribusjon. Disse kostnadene vil være så lave som mulig Det har ikke vært mitt ønske å ville gjøre dette for å tjene penger, da jeg har en helt grei jobb på dagtid, men som dere vet så har jeg ønsket å prøve dette selv i ett år.
Men jeg skal langt ifra ha all æren... Dette ville ikke vært gjennomførbart uten min "kompanjong" som har stått bak det meste
Høres det interessant ut, så send meg en PM med e-postadressen din så vil jeg ta kontakt når tiden er inne
Ove.
|