Sv: Hvor mye kalorier ligger dere på?
Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.
jeg vet ikke hvor mye jeg lå på,for har aldri telt,men ja jeg spiste det samme hele veien og like mye.. og gikk inn for å få i meg så mye fett som mulig gjennom ost,olje,fløte,rømme osv .. kroppen trenger fett for å forbrenne sitt eget fett,så lenge man holder jeg unna karbene er det full harmoni mellom disse 
Takk for svar. Hehe, kanskje jeg da bare skal prøve å pøse på jeg også da. Masse hvitløkssmør eller kryddersmør for det har færre karber. Og meierismør da, litt fløte, rømme, mer ost.... You name it! Slurp!! 
Starter på fredag når ny uke for meg begynner, men må slutte å registrere alt annet enn karber da for viss ikke tror jeg at jeg får dårlig samvittighet over alt fettet. Funker ikke det så tror jeg kanskje at jeg går over til generell lavkarbo etterhvert.
Men til dere andre, jeg vil GJERNE høre deres erfaringer også!! 
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|