Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-08, 10:36   #1610
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Mitamor, her.

Heisann helt ny her men jeg tenkte jeg skulle si hei.
Er så glad jeg har funnet denne siden, trenger litt motivasjon under denne dietten.... ganske så tøft til tider.

Litt om meg jeg er gift to barn og har nå gått på Eurodietten i 3 mnd. Har til nå gått ned 16 kg, har enda ca 10 igjen. Syns maten kan til tider være ensformig men heldigvis har søtsuget gitt seg, men jeg drømmer om epler og bananer og alt mulig "sunn" mat som jeg kan spise når jeg ikke er i ketose.

Skal til legen på kontroll i morgen, blir spennende å se hva vekta sier da (den viser alltid to kg mindre enn hjemmevekta så det er jo positivt bare det... hehe) Håper jeg kan gå over i en ny fase, er jo rene jul og nyttår på samme dag når det skjer.. rart en kan bli såå glad for to kokte egg

Kjekt med nye fjes Velkommen, og gratulerer med flott nedgang da, du har jo vært kjempeflink!
Kjenner meg igjen i drømmen om sunn mat ja... Jeg tror jeg drømte, tenkte, snakte om mais og avocado når jeg startet... Når jeg smakte det igjen var det ikke så godt...!
Her er det bare å hive seg på bablingen

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat