Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-08, 13:09   #3
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Er det normalt å bli så uvel av Dr.Atkins? Erfaringer?

Henger meg på det Iset sier, jeg...
Prøvde selv Atkins i 2005, og jeg tror aldri jeg har vært så dårlig før bare pga maten jeg har spist. Hadde det sånn som du beskriver det, migrene, kvalm, slapp, svimmel, skalv hele tia, osv.. Ikke noe morsomt
Nå er jeg i gang med ketolysekuren, som er ganske lik Atkins på mange måter.. Men forskjellen er at før jeg begynte, trappet jeg rolig ned på karbohydratene (minus at jeg ga kroppen et karbo-sjokk dagen før jeg begynte, ville jo huske den ekle følelsen av å være oppblåst og fæl av karbs! Æsj ) i forkant før jeg for alvor fulgte kuren etter boka. Det har funket rimelig greit for meg.. Vært litt slapp og kvalm de første dagene, men ingen hodepine eller svimmelhet å spore her i gården...
Prøv å trapp ned du, og se om det hjelper deg... Eventuelt kan du jo også prøve en av de andre filosofiene, for å se om det kanskje er en av de andre som passer deg bedre!