Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-08, 13:14   #1613
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Robyn: for det første, så pen du er
ser kjempestor forskjell jo!!!! fantastisk

Tusen takk Jeef.

Håper du legger ut bilder etterhvert og, bilder er gøy!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Enig med de andre, du er jo kjempesøt jo, i alle størrelser!
Jeg har bilder fra bryllupet til eldstejenta, 29 mai i fjor... egentlig er det lassevis av motivasjon bare i det... men tror ikke jeg tør å vise dem fram da...

Tusen takk Indi.
Ja, ikke sant det er motiverende å se at det faktisk skjer noe. Ikke så lett å se forskjellen fra dag til dag, men når man ser på bilder ser man faktisk at ting skjer.

Opprinnelig lagt inn av Mitamor, her.

Heisann helt ny her men jeg tenkte jeg skulle si hei.
Er så glad jeg har funnet denne siden, trenger litt motivasjon under denne dietten.... ganske så tøft til tider.

Litt om meg jeg er gift to barn og har nå gått på Eurodietten i 3 mnd. Har til nå gått ned 16 kg, har enda ca 10 igjen. Syns maten kan til tider være ensformig men heldigvis har søtsuget gitt seg, men jeg drømmer om epler og bananer og alt mulig "sunn" mat som jeg kan spise når jeg ikke er i ketose.

Skal til legen på kontroll i morgen, blir spennende å se hva vekta sier da (den viser alltid to kg mindre enn hjemmevekta så det er jo positivt bare det... hehe) Håper jeg kan gå over i en ny fase, er jo rene jul og nyttår på samme dag når det skjer.. rart en kan bli såå glad for to kokte egg

Hei, og velkommen hit!

Du har jo vært kjempeflink og har et flott resultat! Håper du vil trives her hos oss.

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg synes du er nydelig på begge bildene jeg, og du var blitt kjempeslank på det ene bildet. Nesten rart om det bare er 19 kilos forskjell, for det ser mer ut.

Så gøy og motiverende å se slike bevis. Gratulerer med nedgangen.

Tusen takk Dilly!

Svigermor sier hele tiden at jeg er jo halvert, men siden jeg ikke har veid 40 kg siden jeg var barn stemmer jo ikke det helt. Men det syns nok godt nå.

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.

Robyn: Utrolig stor forskjell på 19 kilo!!! Ser nesten ut som ei ny dame!!! Gleder meg så sinnsykt til det vises på meg også.
Til nå er det kun samboer som har sett at jeg har gått ned noe, men han bemerker det hele tiden og sier hvor flink jeg er og hvor fin og frisk jeg ser ut.. Morsomt å høre.

Tusen takk! Føler meg som ei ny dame og.

Om ikke lenge vil nok andre begynne å se det og, i mellomtiden får du kose deg med søte kommentarer fra samboeren.

Håper dere alle får en fin onsdag!