Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-04, 12:43   #12
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Så da kan altså kostholdet ha litt"skylda" for uteblitt mens?Jeg tror jeg må spandere en ny test på meg,jeg får ikke roen over meg når det gjelder dette..Det har ikke vært så mye forsinket før,men blitt mer uregelmessig etter at jeg sluttet med pilla.Tenk å sitte å jamre over slikt,når det vanligvis er noe herk!

Du sluttet antakelig med pilla fordi du gjerne vil ha barn, men stress deg ikke opp. Det går sikkert i boks uansett etter noen måneder.

PS: Jeg tok faktisk en sånn prøve selv da jeg skulle ha minstejenta ,men første prøven var negativ fordi jeg var litt tidlig ute.
Ikke i forhold til mensen,men eggløsningen var sen og jeg var faktisk gravid selv om den første prøven var negativ.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat