Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-08, 22:01   #91
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Nilling, renseuke, induksjon?

Var på vekten i morges. Den var opp en kilo. Jeg er egentlig ganske fornøyd med at det ikke var mer. Jeg har prøvd så godt jeg har kunnet å leve på lavkarbo i London. Har fått utslag på stiks, men svake. Restaurantmat er ikke bare, bare. Det har spesielt vært vanskelig å få nok fett. Alt blir jo servert så magert. Det har blitt en del kriseløsninger med nøtter og Atkinsbars i løpet av uken. Det er godt å komme hjem å få i seg normal mat igjen. Holder meg på "vanlig" lavkarbo frem til mandag. Da begynner jeg på ny med nilling. For meg ser det ut som at jeg må under 15 karber til dagen for å gå ned i vekt. Det er litt strengt, men jeg håper på at jeg må så lavt bare for å komme skikkelig igang med forbrenningen. Kjempekjekt å se at det har gått så fint med deg Trinelise. Jeg er også spent på å se ukesdietten din. Håper du får til å legge den inn, men jeg kan absulutt ikke hjelpe deg. .