Tråd: Ny her...
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-05, 18:53   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei Lizzie !

Velkommen hit og gratulerer med flott resultat !
Det hørtes ikke greitt ut med den svimle kvalmen din Tror kanskje det kan være blodsukkeret ditt som tok seg et stup. Bortsett fra vitaminer og tran, hade du spist frokost ? Det hender jeg blir svimmel og kvalm hvis jeg går for lenge uten å spise.

Hvis du lurer på om du spiser nok kan du godt poste en nøyaktig meny her, så kan vi ta en titt. Det er veldig lett å spise for lite på induksjon. Jeg er på pre-vedlikehold og har fremdeles problemer med å få i meg nok mat ! Jeg må også ta olje i tillegg for å komme opp i riktig mengde. Jeg tar enten avocado olje eller Cocosa Extra Virgin. Sistnevnte får du på helsekosten og den koster 139-149 kroner for et glass. Den er i fast form opptil noen og tjue grader. Har den på kjøkkenbenken og veier opp i en liten skål som jeg spiser med teskje. Ellers kan du spise meierismør på maten (smeltet over brokkoli er knallgodt), steke mat i meierismør, ha fløte i sausen, majones, ost etc. Masse fettkilder utenom fettet på koteletten !!

Vi er her for å hjelpe og støtte hverandre, - så fyr løs !!