Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-08, 02:37   #1
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Lavkarbo og immunforsvar

Tenkte jeg bare skulle legge inn en rapport om sykdom etter at jeg gikk over til lavkarbo.
Tror jeg svitsjet over til lavkarbo i slutten av oktober 2007. Før det hadde jeg vel spist rimelig sunt, men mye brød og litt lite grønnsaker.

Etter det har jeg vært sjuk 1 gang. Det var 3-4 uker etter omleggingen. Da fikk jeg feber og influensalignende saker, pluss halsbetennelse, etc.

La som sagt over til lavkarbo, drikker tran, spiser cocosa, passer på å spise naturlig fett, skånsom matlaging, etc, etc.

Har ikke vært en eneste time sjuk etter slutten av november. Før var jeg vel sjuk sånn 4-5 ganger i året, forkjølelser medregnet. Ganske mye frisk egentlig, men nå...

Er det mange her som har sluttet med å være sjuke og forkjøla ? 4,5 mnd uten noen symptomer er unormalt for meg iallefall :-)

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat