Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-08, 16:09   #1
Lisekir
Medlem

Lisekir sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

var som nevnt i annen tråd ute på fest i går for første gang på lenge hadde det kjempe morro, og jeg klarte og holde meg unna all snacks som ble tilbydd, og når de andre skulle på gatekjøkken sa jeg blank NEI, og dro hjem... trøkkte i meg en kyllingfilet og la meg *skryte av seg selv*

meen jeg sliter i dag, ååååhhh i dag kommer den følelsen jeg alltid har når jeg har vært ute å er litt fyllesyk.. Jeg har SÅÅ LYST PÅ JUNK, det er så himla digg når man er litt små uggen... og godteri for å ikke nevne det...åååhhh... jeg skal klare og holde meg, men måtte bare skrive fra meg litt om hvor frustret jeg er nå... jeg har spist salat, kylllingfilet, yougurt og nøtter allerede, og er ikke sulten .. men uansett kunne jeg lett trøkt i meg en kebab nå altså... NAMMIS

tror jeg bare må slutte å drikke jeg altså, får det alltid sånn dagen etterpå, blir så himla fnysen på alt som jeg absolutt ikke burde spise

Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat