Tråd: Henna-farging
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-08, 20:32   #10
Pc-snuppa
Medlem

Pc-snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 53
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Henna-farging

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Du bor jo i nærheten av Oslo, så kan du spørre på Scorpius! Det ligger rett over gata overfor Birkelunden
Jeg mener å ha sett det der, jeg kjøper kun hennaen min derfra, den er billig og helt naturlig, i hvert fall det merket jeg pleier å kjøpe.
Ellers så kan du bestille herfra også:
http://www.mehandi.com/shop/cassiaobovatabuy.html

Såkalt blank/nøytral henna (som jo ikke er henna, hehe) skal ikke gi noen farge, men den gir glans og beskytter håret i likhet med henna.

Tusen takk for svar! . Bor ikke akkurat rett i nærheten av oslo, for Akershus er enorm. Men får se om det jeg ikke kan finne ut av det allikevel en gang jeg kanskje kommer noenlunde i nærheten, så tusen takk for svar. Kanskje jeg kan ringe dem også...
Jeg var innom mehandi.com nettsiden i går, men èn fortalte at hun hadde bestilt derfra for TRE måneder siden og ennå ikke fått hennaen eller fått noe svar, så nøler litt med og bestille derfra, derav min uvilje mot og bestille fra "langtvekkistan" . Men uansett, nå fikk jeg jo vite av deg at det er og få i Norge og Oslo, så da er jo halve"jobben" gjort!
Tusen takk for hjelpen!

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat