Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-08, 23:41   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Feit Av Bacon?

Jeg synes dere skal google det, for det er en utrolig usunn måte å leve på, og jeg har ikke lyst til å brodere ut en sånn farlig tullediett her på lavkarbo.no, hvor man mister hår og tenner og får organsvikt, i tilfelle noen tenker de vil prøve det, ettersom det funker for vektnedgang.

Men jeg kan forklare det ganske enkelt: Man må ha brennstoff for å leve! Primært har vi en blandingsforbrenning av både karbohydrater (glukose) og fett (ketoner), på lavkarbo (i hvert fall Atkins, Ketolyse og Skaldemann etc) så vil primærforbrenninga vår være av ketoner, og om du ikke tilfører kroppen noe å lage ketonlegemer av, så vil kroppen begynne å tære på musklene for å ha noe å brenne på. Kroppsfettet i seg selv er ikke nok å leve normalt på.
Så ikke kutt ut fettet, om du ikke går ned på Atkins (noe jeg ikke synes du har et stort nok grunnlag på etter så kort tid, og med tanke på at du ikke har så mye å gå ned), da kan du heller kutte NED fettet, og øke på med langsomme karbohydrater.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat