Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-05, 20:37   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ruska

det står dette på Spis Deg Slank nettside:

Startdietten virker kun når du ikke inntar andre måltider enn de som medfølger fra oss. Fristes du til å spise litt ekstra, ødelegges virkningen. Startdietten er derfor beregnet på friske mennesker med høy motivasjon.

Jeg var litt usikker på hva de mente med det, så jeg ringte å spurte.
De sa at ukemenyen ligger på 20-25 g karbo per dag, selvfølgelig litt avhenging av hva man velger. Vi kan mixe med Atkins induksjon, men da må vi regne ut og passe på så vi ikke får i oss for mye karbo.

Jaja...kanskje ingen god ide og blande da..

Gjør oppmerksom på at dette ikke er ATKINS INDUKSJONSMAT - De følger ikke "tillatte matvare lista". Ut fra hva de sender deg må du sjøl passe på hva du kan / ikke kan spise !!