Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-08, 21:07   #1651
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heisann girls'a - da er jeg hjemme fra 4 dager på Dr Holms i Geilo.
Derfor har jeg vært borte, sånn hvis noen lurte...

Jeg var kjempespent før jeg dro med tanke på maten, fordi det var seminar med jobb og familier, med 3 retters middag, buffet osv.
Jeg skal prøve å gjøre rede for hva jeg spiste i Våre ED-dager tråden.
Men kort fortalt spise jeg bare vanlig mat, men da lavkarbo og helt uten brød, ris, poteter, pasta og sånn. Litt saus og diverse puree-greier som fulgte med spiste jeg, men shit la gå.
Ble litt vel mye rødvin lørdagskvelden, etterfulgt av en sånn mini-pose med vanlig potetgull på rommet.

I dag var jeg så tilbake hos fysioterapeuten og lurte meg på vekta igjen, selv om veiedag er torsdag. Gikk på med øynene lukket før jeg tittet ned Og så ser jeg til min store glede at jeg har gått ned 800 g siden onsdag Da ble jeg glad. For det ble ingen ED-produkter i helgen, men tok en Atkins bar om dagen.
Så nå håper jeg vekten fortsetter nedover. Så ut til at den ble glad for litt skikkelig mat igjen gitt.

Har bare lest fort igjennom her, men ser at dere er like flinke fortsatt.
Distrea og Robyn - snart ser dere 80-tallet, det må føles superduperherlig. Jeg hper snart å se 90-tallet jeg da...men det tar nok enda noen uker vil jeg tro.

Jeef: går det bedre? har du fått noe fortgang i nedgangen? hørtes snålt ut...he he Uansett - masse lykke til videre

Jeg lurer også på hvordan det blir i fase 3. Skal egentlig begynne på den fra 1. mai, men tror jeg vil fortsette i fase 2 litt lenger. Har tross alt mye igjen. Skal til Lindbergs i neste uke, så da får vi høre hva hun sier.
Hun mente sist gang at jeg kanskje måtte kjøre på med litt mer mat litt fortere enn antatt siden jeg gikk ned så mye i fase 1 (10 kg, hvorav nesten 7 kg fett). Skal fortelle om erfaringen fra helgen og høre hva hun mener om det.

Distrea: tusen takk for suppene - de lå her og ventet på meg da jeg kom hjem, sammen med hentelappen for ED-produkter, så nå er skapene fulle igjen Tar et par fase 1 dager tror jeg, spratt ut av ketosen i helgen...kan det ha vært all den vinen mon tro

Håper dere har det bra alle sammen!

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat