Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Heia og velkommen tilbake ruska Kjempebra at vekten er snill med deg! Det kan vi like Høres herlig ut med reising, jeg er jo bare hjemme og savner litt ut på tur igjen, men london i mai Blir bra!
Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.
Utfordringen blir de 4 dagene i Barcelona i mai. Spania burde kunne diske opp med lavkarbo mat til meg, de er vel verdenskjent for sin tapas er de ikke? Det spørs vel mer på viljestyrken i en sånn setting... 
Men ambisjonen er å i allefall spise ED til frokost og kjøre på lavkarbo resten. Så får vi nå se...
Robyn, jeg trodde jo også at spania var lavkarbohimmelen... men sleit fælt gjennom min uke i februar. Alle måltider starter jo med brød... I tillegg hadde jeg med meg gubben, som nok etterhvert ble ganske irritert over meg som nileste menyene for å finne ja.mat. Så det endte med total kapitulasjon. Veldig greit, for jeg fant ut at kroppen ikke er spesielt glad i karbohydrater, så det var jo lærdommen i det. I tillegg til brød, er det ganske masse sukker også i syden
Barcelona er forresten er stilig by, må gå å spise på markedet, litt oppover på ramblas. Og så må du passe deg for stygge menner, jeg har blitt ranet tre ganger i mitt liv, alle gangene i Barcelona... (og jeg reiser mye!)
|