Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-08, 10:10   #1657
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

oioioi... ja, det er full uke det. Men jeg må tenke positivt! må jo klare såpass?
det er ca 5 år siden jeg tok fagbrevet

Ja du klarer det! Det er noe helt annet å gjøre sånt når du er voksen, enn å sløve passe demotivert gjennom det med titusen hormoner og kjærester og sånn når en er 17
En annen ting, hvis det er samsvar mellom det du vil gjøre i fremtiden, og det du har av yrkeserfaring, bør du se på muligheten for å søke opptak med bakgrunn i realkompetanse. Har du for eksempel jobbet med psykisk utviklingshemma og vil søke vernepleie, kan det være at du kan komme inn fordi du har erfaring. Søknadsfristen er tidligere enn vanlig, lurer på om det er 1 februar, og alle disse søknadene vurderes individuelt. Og noen slipper gjennom hvert år. Personlig kontakt med skolen er viktig da... så her må du jo bare stille opp med ditt vinnende smil og sprudlende motivasjon

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat