Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-08, 23:25   #1660
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk
Thumbs up

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heisann
Hiver meg på her og jeg - det er forresten imponerende så mange kilo dere har tatt av! Lurer på hvor de blir av, alle kiloene? I sluken på dusjen? I atmosfæren? Kanskje vi er en del av årsaken til klimaendringene?
Som dere ser er jeg i fase 3, og har aldri vært i noen andre faser. I fase 3a og b gikk jeg ned 4 kg på 5 uker (hadde krangler meg ned 7 kg siden juli 2007). Nå er jeg i fase 3c, og blir spennede å se! Jeg merker at det er vesentlig for nedgangen å trene styrketrening. Når jeg trener to ganger i uka, samt fjelltur og andre turer de andre dagene, går jeg ned. Ellers står jeg stille selv med fase 3a og metformin.
Jeg håper virkelig jeg ikke stopper opp selv om jeg spiser en frukt ekstra om dagen.... Men tror ikke det egentlig.
Ellers synes jeg det er mye mat som skal introduseres nå denne fasen. Også har jeg det veldig travelt på jobben og har egentlig ikke tid til å fokusere så mye på dette. Jeg har til nå trivdes veldig godt med maten i fase 3b. Jeg elsker linser, og synes det er topp med bønner. Så jeg har vel bestemt meg for å strekke denne fasen i 3c med en ekstra frukt litt lenger.
Skal snart legge meg - natta!

CU

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat