Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-08, 12:52   #17
Pearl
Seniormedlem

Pearl sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Går ikke ned, og sliter

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Syns det ville være bra om du fikk litt støtte hjemmefra jeg, det er ingen lett sak å
finne ut av alt dette alene! Kan det være at din mor kanskje kan overtales til å støtte deg i dette? Det ville vært det aller beste for deg!

Jeg er så enig, så enig i dette. Jeg er selv mor til en 18 åring og vet at mødre har en utrolig stor evne til å bekymre seg. Mødre er ofte redde for at døtrene skal få spiseforstyrrelser når døtrene begynner å slanke seg. Faktisk har de også ofte grunn til bekymring. Men kunnskaper kan hjelpe også overbekymrede mødre. De vil jo som regel ungenes beste. Hva med å låne boken, fortelle din mor eller dine foreldre at dette er en kur du ønsker å prøve, be dem lese boken og fortell at du trenger deres støtte. Det vil være så mye lettere for deg å gjennomføre opplegget med støtte hjemmefra. Dersom foreldrene dine fremdeles er bekymret etter å ha lest boken, kan du f.eks. vise dem dette forumet her og la de stille spørsmål her, eller forumet til Torkel der de kan spørre legen om det de lurer på. (Det koster litt penger, men det vil kanskje dine foreldre synes var betryggende. Lykke til.