Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-08, 18:02   #1
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Hva drikker man i ED?

Hei igjen.
Må spørre dere erfarne damer og erfaren mann (har sett en her inne på ED), hva drikker dere? Jeg har skjønt og selv kjent hvor utrolig viktig det er å drikke nok på ED, både i forhold til opplagthet og fordøyelse). Men jeg har problemer med å drikke nok! Kjenner at jeg begynner å gulpe vann hvis jeg drikker for mye av det, blir meget hyper av kaffe (mer enn 3 kopper), og grønn te orker jeg noen kopper av. Det er faktisk dette jeg har mest problemer med i denne dietten. Regner med at rød-vin ikke teller som sunt alternativ, selv om min søster trodde det da jeg besøkte henne i forrige uke...
Men altså: hva drikker dere som er ok for dietten?
Er rødvin veldig dumt å drikke litt av? (jeg snakker om et par glass i helgene og sånn)
kan man drikke lettbrus - lettsaft med søtstoffer?
Spiste nemmelig et drops her forleden, sukkerfritt. Etterpå så jeg at det inneholdt 98% karbohydrater. Derfor har jeg en formening om at lettbrus etc IKKE er bra.
kan dere hjelpe meg?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat