Sv: Uventet virkning av karbokutt
Oi! Der åpna du opp øynene for noe helt nytt for meg! Jeg har alltid vært en "biter" som begynner å bite kjeven hardt sammen uten å tenke på det. Lenge siden jeg har tenkt over det, men når jeg leste dette, så måtte jeg le, jeg gjør jo ikke det lenger! Haha! Så utrolig bra ! Og jeg har jo spist lavkarbo siden 2006. Dette var moro!
Jeg har hatt to helt amazing bieffekter av lavkarbo som var helt ukjente for meg (i hvert fall den første) da det skjedde. Jeg var veldig plaget av migrene, såpass at jeg aldri kunne planlegge noe fordi anfallene kom som de ville, jeg måtte til og med slutte i jobben min pga den. To måneder etter at jeg starta med lavkarbo så slo det meg at jeg ikke hadde hatt et anfall på ukesvis. Livet mitt er snudd på hodet på en veldig positiv måte, jeg har nesten aldri vondt i hodet mer! *Bank i bordet*
Og alle allergier er borte: Pollen, nøtter, sitrus, pels! Det er fantastisk!
Jeg tror særlig det første har bidratt til at jeg så og si aldri har sprukket. Migrene føles som å dø langsomt, det er noe av det frykteligste jeg har opplevd rent fysisk. Ikke **** om jeg vil dit igjen!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|