Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-08, 21:35   #1715
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

du får ta en titt på tv2 og se på "sunn livsstil" - de sier at man bare skal slutte å spise sjokolade og sparke fotball med ungene i hagen, så går alt så meget bedre....
Det er noe drit, men synes du er kjempeflink! Jeg jobber med pedagogikk, og vi er opptatt av motivasjon. jeg har vær inne på sidene her i 5-6 dager, og dere (vi) har en unik motivasjon. For det er ikke vekt det egentlig er snakk om, det er å bli/være friske, og vi vet at det faktisk er et evighetsprosjekt, som distrea skriver i loggen sin. Virkelig livvstilsendring. Livsendring. For å leve og fungere.


ååå, det syns jeg var så fint sagt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat