Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-08, 08:31   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tror ikke jeg greier kuren mer...hjelp meg

Sier det samme som Aline jeg; uten å vite hva slags diett/filosofi du følger er det ikke lett å gi råd. Det er ingen av de kjente som sier at du skal spise så mye egg heller...

Det er ikke likegyldig hva slags matvarer du spiser og hvordan måltidene er sammensatt. Det er derfor det lønner seg å velge en filosofi, følge den og så justere når du er mer kjent med hvordan DIN kropp reagerer/tåler.

Å starte med 25 karber pr dag som "egenkomponert" med å plukke litt fra her og der er ingen god ide uten litt bakgrunnskunnskap.

Skriv ned hva du spiser - så kan vi se om vi kan gi deg noen ideer til vha du kan gjøre !