Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-08, 14:57   #2
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: NÅ trenger Nynne hjelp!!

hvordan kjenner du deg ifht dette kostholdet da? Det er jo evt noe du må leve med og på videre i en eller annen form, og dermed ingen vits i hvis du ikke er komfortabel med å tenke og leve lavkarbo. SEr du det bare som en kur så er det kanskje ikke det riktige å gjøre, tenker jeg. Jeg trives med det, liker maten, er vant til å tenke sånn nå og vet at dette klan jeg i støre eller minmdre grad regulere og leve etter. Skjønner at du er interessert i å gå ned, det er jo derfro vi begynte . Du har jo gått ned også, og sånne platå kommer jo ...