Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-08, 16:02   #20
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Går ikke ned, og sliter

Når det kommer til ketolysetablettene virker det som jeg er en av Torkils disipler, som er betalt for å si det Men de er uhyre viktige, man kan få mangelsykdommer av å ikke ta dem, fordi man kutter ut endel matvarer som inneholder vitaminer og mineraler som kroppen er anhengig av. Jeg fikk sårt erfare dette i høst, da jeg var så godt i gang og gikk ned masse. Resultatet ble at håret falt av i store tjafser, jeg var trøtt, energiløs og bleik. I tillegg til en rekke andre plager som feks deprimert humør.

Noe som slår meg med kostholdet ditt er at det virker veldig ensidig. Pølser så mange ganger for dagen er neppe lavkarbo På ketolyse skal man spise ren mat, og pølser er jo som kjent laget av en salig blanding. Helt sikkert helt ok AV og TIL, men flere ganger om dagen og ofte vil i allefall jeg fraråde. Synes også du spiser for lite fett. Og nøtter er jo en kjent partystopper og egentlig ikke ketolysekost.

Synes det er trist at moren din er så "sneversynt" at hun tror dette vil ødelegge kroppen din Det tyder bare på uvitenhet, noe vi alle her inne møter ukentlig, men jeg ser for meg at det er vanskeligere å takle for en på 16 som står alene oppi dette. Og det er jo ikke du som hverken lager eller betaler maten vil jeg tro, ergo veldig vanskelig når mamman din ikke spiller på lag med deg Virkelig trist!