Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-08, 17:26   #4
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: For en feit middag! Uvant ...

Ja, fett var uvant for meg også i begynnelsen. Jeg var jo så hjernevasket på at fett er ekkelt og farlig. Vi har jo hørt det siden vi ble født, så det er kanskje ikke så rart.

Nå f.eks. velger jeg nakkekoteletter istedet for vanlige koteletter. Klarer ikke å spise fettranden, men på nakkekoteletter er jo fettet mer marmorert inn i kjøttet, og man merker ikke at man spiser fettet.

Det samme med biff - jeg velger entrecote (som har mer marmorering) istedet for renskåret flatbiff. Fete sauser synes jeg er digg!

Men, nå er jeg heldigvis veldig glad i egg & bacon så fett kjøtt blir ikke noe problem egentlig. Fettet som ligger igjen i pannen heller jeg over tallerken. Nam!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat