Sv: Møkk lei, HJELP!!!
Hvor mye du skal ned i vekt er ikke alltid like lett å bestemme, på lavkarbo er det til syvende og sist kroppen som bestemmer, om den trives på 61 kg, så er det ikke sikkert du får den ned til 57, om det er passe for deg handler også om høyde, benbygning og muskelmasse. Den store proteinmengden i ketolyse hjelper jo også på musklene, noe som aldri er en dårlig ting
JEG ville ikke ha anbefalt å legge om tvert til Fedon, da det er såpass stor forskjell i karbohydratmengden, da kan du risikere å legge på deg igjen ganske fort vil jeg tro.
Men hva med å sjekke ut karbohydratstigen til Atkins? Den ligger her på Atkins-delen av forumet under kostholdsfilosofier, og ligger i posten "Vedvarende vekttap".
Men dette er min ydmyke mening, jeg har ingen praktisk erfaring med Fedon, og tror uansett at det er for liberalt for meg til at jeg noen gang vil erverve den erfaringen. Men håper du får svar fra noen som har mer erfaring rundt dette du spør om.
En sak er også at du sier du er en jojoslanker, og den beste medisinen mot å være det er jo å slippe å slanke seg mer, altså holde vekta 
PS: Veldig bra jobba forresten 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|