Opprinnelig lagt inn av mofedilla
Og Gunnar.. jada, man dør av livet. Korrekt observert,
Gunnar er så kul Sånn passe laidback, liksom. Måtte le da jeg leste innlegget i går kveld
Ellers er jeg veldig positivt overrasket over alle de positive tilbakemeldingene!!! Takk!!

Jeg hadde forventet protester fra mikrobølgeovnentusiaster, men dette er jo bare supert! Er ellers litt bekymret over annen stråling, som mobil, PC etc. Og Scilla, det har jeg hørt også; at hjemme-trådløs er enda værre. Tror det er fordi senderen er i ens eget hjem, akkurat som med trådløst hjemmeinternett-nettverk.
Det er forsket mye på helseskader på folk som bor nærme flyplassradarer og andre sterke radiobølgesendere, samt folk som jobber med yrker med daglig kontakt/bruk av radarsendere etc; det er en påfallende stor økning av kreft, misdannelser på fostre etc i de områdene
Derfor tenker jeg endel på f.eks MMS, WAP etc - - bruk av MMS øker visstnok strålingenmengden tre ganger, og - - TRENGER vi MMS liksom? Når det bare er for moro skyld, men vi vet ikke nok om langtidsvirkningene? det skjønner jeg ikke...
Men sånn er det jo med alle ting - styresmakter begynner ikke å bli skeptiske før de er påvist tilstrekkelig med helsemessige negative virkninger på befolkningen - og da er skaden allerede skjedd.. 50 år fra nå? Når 'alle' bruker MMS, WAP, trådløst internett, trådløse hjemmetelefoner, mikrobølgeovn, mobiltelefoner, satellitt-TV, mikrochip under huden som legitimasjon, elektronisk lommebok, betaling over mobiltelefon, elektroniske T-banebilletter basert på trådløs teknologi (kommer i år?), biler med innebygget kartrute og automatisk kjøring fra A til B, listen er lang som et vondt millennium; alt basert på stråling vi allerede vet er farlig om som vi ufrivillig utsettes for hver dag...
Det jeg liker minst, er at jeg ikke får velge. Når hele nasjonen sender MMS til hverandre går det gjennom min kropp og mitt hode når jeg beveger meg utendørs..
Jeg gruer meg Det meste av disse innovasjonene trenger vi ikke i det hele tatt en gang...
*sukk*
Verden vil ødelegges....