Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-08, 00:24   #4
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som går ned i vekt på generell lavkarbo, eller egenkomponerte varianter

Jeg svarer noe av det samme som Areola.. Gått på Ketolyse før, og vet hva veldig lite karbohydrater er.. Det er luksus å spise knekkebrød og gulrot

Jeg teller både karbohydrater og kalorier nå, legger alt inn i et program på nett, så slipper jeg å telle selv. Etter et par uker har jeg lært meg hva som funker både på lavkarbo og lavfett. Dvs, jeg spiser fortsatt en del fett. Mannen er på ketolyse fortsatt, og jeg lager felles middager til oss. Og jeg er glad i fett, så jeg velger heller kalorier fra fett fremfor kalorier fra karbohydrater. Prøver å få i meg nok proteiner da.

Jeg har gått ned like mye på 3 uker med denne dietten, som på 8 uker på ketolyse.. så jeg tror det funker for meg. 5 kg totalt. Håper det fortsetter med minst 0,5 i uka, det er liksom det som skal til for å holde på motivasjonen hos meg..

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat