Opprinnelig lagt inn av Iset, her. Jeg er såpass pr-kåt at jeg lager egen tråd. Neida, men jeg er så overlykkelig over å være i mål!! Kan hende jeg går ned mer, det har jeg veldig lite kontroll over, men jeg vil helst ikke ned så mye mer i og med at de få ekstra kiloene jeg har kun er løshud som skal fjernes ved operasjon eller strammes opp med trening (begge deler). Nå veier jeg 70 kg akkurat, og det er helt passe for min høyde på 174 cm. I januar 2007 veide jeg 135. Her er mine siste før- og etterbilder. Julen 2006, 135 kg tung og med en BMI på 44: Bilde tatt i går, 70 kg og med en BMI på 23:
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Jeg er såpass pr-kåt at jeg lager egen tråd. Neida, men jeg er så overlykkelig over å være i mål!! Kan hende jeg går ned mer, det har jeg veldig lite kontroll over, men jeg vil helst ikke ned så mye mer i og med at de få ekstra kiloene jeg har kun er løshud som skal fjernes ved operasjon eller strammes opp med trening (begge deler). Nå veier jeg 70 kg akkurat, og det er helt passe for min høyde på 174 cm. I januar 2007 veide jeg 135. Her er mine siste før- og etterbilder. Julen 2006, 135 kg tung og med en BMI på 44: Bilde tatt i går, 70 kg og med en BMI på 23:
må bare ta av meg hatten for deg ,, gratulerer så veldig mye du har vært jetteflink