Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-05, 18:11   #24
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av friflex

En ting jeg reagerte på i den posten til smosje om mobiler. Det står at menn som går med mobilen i bukselomma får 30% dårligere sædkvalitet. Trodde strålingen fra mobilen kun var særlig merkbar når den var i bruk jeg

Det er helt riktig, friflex; leste at nyere forskning har påvist at strålingen er 'minimal' (hva nå det innebærer) når den ikke er i bruk. Når noe 'skjer' på mobilen øker strålingen (når den ringer, man får sms etc). Når man SELV snakker, er strålingen visstnok høyest. Når man lytter til det den andre sier, er den ikke fullt så høy, fordi signalene kommer inn og ikke går ut.

Men - la oss si en gutt som får 30 SMS på en dag - hver dag, mens tlf ligger i lomma. Pluss noen MMS. I flere år. Jeg tror ikke dette er den største form for skade man kan påføre seg selv, altså, men det er jo ikke forsket nok... Det er jo ikke før om 10-15 år at dagens 13-15-åringer stort sett begynner å få barn (sånn ca da ). Og om de fortsetter mobilkulturen i 10-15 år som de har i dag, skal det være usagt hvilke konsekvenser det har gitt...
Men - de fleste som styrer er jo over barneproduksjonsalderen, de...
De tenker vel som så "den tid, den sorg...."

Det man ikke vet har man jo ikke vondt av... Eller....?
*sukk*