Ikke godt og bli klok på hva minimal stråling betyr her nei, men uansett blir strålingen fra SMS og anrop ikke så stor heller da dette kun varer noen få sekunder per gang skulle en tro.
For min egen del så har jeg mobilen i lomma når jeg er på farta. Dvs ute av leiligheten. Når jeg er inne ligger den stort sett på bordet ved siden av meg eller noe sånt. Dette skulle en vel tro er noenlunde likt med hva de fleste andre gjør kanskje
Jeg er nok redd at strålingsproblematikken er et litt sånt "den tid, den sorg-problem" som du sier. Inntil påviste stråleskader begynner og poppe opp, vil ikke store ressurser bli satt inn i forskning på dette tror jeg.
Men koster ikke så mye og være litt bevisst på slike ting i hverdagen heller da. Prøve og unngå og ha mobilen i lomma hele dagen, ha den på nattbordet rett ved siden av hodet om natta osv..
Det med trådløst internett hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt i forhold til stråling. Som sikkert mange andre forummedlemmer, så har jeg trådløst internett hjemme, som står på så og si konstant. PC'en er som regel avslått om natta, men skrur den og nettet på med en gang jeg våkner om morgenen...
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
|