Forferdelig nysgjerrig!
Hei!
Jeg vil ikke presentere meg som nytt medlem heelt enda, men står på nippet til å starte ketolyse. Har bare et par spørsmål som er litt vesentlige for min del, som det helt sikker er svar på i boka, men den har jeg jo ikke før jeg får bestemt meg 
Bare en kort historikk, som har sammenheng med spm
Medlem av vektklubben.no i 1 år og 3 mnd:
Første 6 mnd: 20 kg 
Neste 8 mnd: 2,9 (Oppnednedoppnedopp )
Siste mnd: 400 gram 
Vært nøye med trening, mat, drikke, u name it. Nok er tydeligvis nok for kroppen, og tålmodigheten tynnslitt. Er klar for endring og 100 % innsats!
Men..
1. Er det noen som har erfaring med å bytte fra sunt kosthold og trening til ketolyse?
Er bekymret for overgangen, om dette virker mot sin hensikt. Eller er disse to så vidt forskjellig, at de rett og slett ikke påvirker hverandre?
..og, nesten det viktigste:
2. Hvordan i huleste vet dere ketolyse-folket hvor mye mat dere skal ha om dagen?
Har totalt internalisert å leve etter antall kcal, mellom 13-1500 om dagen (om det sier noe ), og vet faktisk ikke lenger hvordan leve uten! Er det noe minimum eller maksimum inntak av mat, og hvor ofte en skal spise? Ikke minst porsjonsstørrelser?
Hadde vært kjempefint om noen hadde svar, da jeg trenger en liten pekepinn på om det er realistisk for min del 
På-forhånd-takk-hilsen fra VK-Tutta 
|