Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-08, 00:08   #2
Marita
Seniormedlem

Marita sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 40
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Forferdelig nysgjerrig!

Hei, og velkommen
Du sier ingenting om hvor mye du har å gå ned, men første ting som bør gjøres klart er at ketolyse er for de som har mer enn 10 kilo å gå ned... ut i fra dette:

1: Overgangen er ikke no problem. Å komme i ketose kan innebære at du orker litt mindre trening (alt etter hvor mye du trener nå, selvfølgelig) i begynnelsen, men du blir likevel å gå ned i vekt.

2: Vi spiser til vi er mette, dette er en kur du aldri går sulten på. Vi teller ikke kcal, men karbohydrater i gram per dag. Vi spiser, i allefall de fleste av oss, mellom 15 og 20 gram karbohydrater om dagen.

Forutsatt at dette gjorde ketolyse interessant for deg, og du har mer enn 10 kilo å gå ned, foreslår jeg at du kjøper boka og vitaminene på www.ketolyse.no før du setter i gang. På den måten får du best utbytte av ketolyse! Lykke til