Tråd: Fortvilet!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-05, 21:01   #11
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av apple

(For jeg er av typen som våkner fortvilet midt på natten og bare tenker på hvor tykk jeg er, eller hvor håpløst alt er når jeg ikke greier å slanke meg, og det er virkelig fortvilende!)

Jeg vet hvordan du har det. Jeg er sånn hele dagen jeg. Men det er "bare" å flytte fokus på at du SKAL greie det. Hvis du skal lykkes så må du kjempe, hver eneste dag, og for hver dag som går så går du litt ned. Og over tid så har du plutselig mistet 5 kg....og 10 kg. Det tar tid, derfor må man ikke tenke så mye på det. Det er ikke noen slankekur, du er ikke på noen slankekur, prøv å leve normalt og ikke tenke på vekta. Du er på en "blifrisk"-kur. Ja, jeg vet det er vanskelig. Jeg skal følge disse rådene jeg også. Takk DJW.