Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-08, 09:07   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Forferdelig nysgjerrig!

Opprinnelig lagt inn av VK-Tutta kutter karbs, her.

Tusen takk for svar Setter stor pris på det!

Har rett over 10 kg igjen, ja, bare glemte å si det

Ketolysekuren anbefales jo for de med mer enn10-15 kilo overvekt. BMI over 30. Men du kan få utbytte lell av kuren, men det vil kanskje gå litt saktere med vekta.

Har lest en god del både her inne, på ketolyse.no og ellers rundt forbi, men det er så mange varianter av de ulike versjonene at jeg av og til blir mer forvirra enn klokere
Derfor er det anbefalt å kjøpe boka, og holde seg slavisk til den til du er trygg på kuren

Det som går igjen er at mange skiller veldig mellom 4 måltider, og måltidene ser heller ikke særlig store ut. Jeg er vant til å spise ofte og lite, med flere mellommåltider i tillegg til de vanlige.
På Ketolyse spiser vi oss behagelig mette til hvert måltid, vi spiser når vi er sultne

Det står flere steder at sultfølelsen reduseres etterhvert, men er det liksom helt greit å bruke litt grønnsaker eller kokte egg (fremfor frukt) som mellommåltid? Det blir kanskje 4 måltid og 1-2 mellommåltid da.
Sultfølelsen reduseres etterhvert, noen ganske fort, andre tar det litt lenger tid med. Frukt er ikke ketolysemat.

Er midt i bacheloren, og har 9-timers dager på skolen, så er avhengig av å ha med meg mat for hele dagen. Omelett skal gå bra, og Ziggys polarbrød kan jeg bruke. Resten kan gå seg til Er rett å slett bare småbekymra for å gå sulten, og ikke vite hva jeg skal fylle på med, og om jeg i det hele tatt skal
Følger du ketolysekuren, skal du som sagt ikke være sulten. Tips til mat du kan ta med: lavkarbo-brød, omelett, lavkarbolapper, pølse/ostemuffins (Pipp), blanda salat, middagsrester....

Er gammel traver på eget forum, og det føles helt rart ut å være heelt fersk på nytt igjen

Lykke til med valget

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat